10 مزیت استفاده از بالش طبی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

قوام ایده آلی دارد: بالش های معمولی به دلیل نرم بودن، نوید یک خواب راحت را می دهند. این دسته از محصولات به دلیل بافتی که دارند گردن را به درستی نگه نمی دارند. باعث می شود بدن حالت های مضری بگیرد. بالش دهانه رحم شکل پذیر است. استحکام مناسبی برای جلوگیری از ناحیه گردن دارد. خم می شود و بدن را در خود جای می دهد.


دما را تنظیم می کند: بسیاری از مواقع به دلیل داغ شدن بالش نمی توانیم بخوابیم، بنابراین مدام آن را برمی گردانیم و به دنبال قسمت خنک تر می گردیم. با استفاده از بالش طبی این مشکل را نخواهید داشت، زیرا آنها از مواد طبیعی ساخته شده اند که گرما را از فضای داخلی خود خارج می کند و به کاربر استراحتی آرام می دهد.

 

کیک نمی‌کنند: حتما برای شما هم پیش آمده است که برای پخش یکنواخت فیلینگ باید به بالش ضربه بزنید. اگر یک بالش دهانه رحم بخرید، لازم نیست قبل از خواب با بالش خود دعوا کنید زیرا محتوای آن در یک مکان کیک نمی شود. آنهایی که کیفیت خوبی دارند یک نوع فوم برش یک تکه دارند تا این اتفاق نیفتد.


با فرم گردن سازگار می شود: بالشتک های گردن بدون افتادگی شکل گردن را به خود می گیرند. جنبه ای است که اهمیت زیادی دارد. استخوان‌های دهانه رحم که در موقعیت طبیعی خود حفظ می‌شوند، در حالتی قرار می‌گیرند که به اعصاب فشار نمی‌آورند. این وضعیت در مورد بالش های سنتی اتفاق می افتد.

تسکین درد ناشی از صدمات ستون فقرات: در صورتی که دچار ضربه شلاقی یا جراحی ستون فقرات شده اید، استفاده از آن را در نظر بگیرید. آنها به کاهش درد آزاردهنده ای که در نتیجه آن باقی می ماند کمک می کنند. این نوع آسیب 95 درصد کمک کننده است. با اصلاح وضعیت ناحیه آسیب دیده التهاب را کاهش می دهد.

 

ایجاد شده توسط متخصصین: بالشتک های دهانه رحم دارای مهر ضمانت متخصصین سلامت هستند. فیزیوتراپیست ها، تروماتولوژیست ها و سایر متخصصان دانش خود را برای ارائه یک محصول مفید ترکیب کرده اند. حمایت از درمان های پزشکی گردن آنها را پشتیبانی می کند. از استفاده از این محصول نترسید.

 

تنش گردن و شانه های ناشی از استرس را کاهش می دهد: پس از یک روز پرمشغله، استرس در گردن و شانه ها جمع می شود. این باعث درد شدید می شود. بالش دهانه رحم تنش ذخیره شده در عضلات این قسمت از آناتومی را کاهش می دهد. از شروع روز تعطیل خود با روحیه بد یا ناراحتی خودداری کنید.


میگرن را از بین می برد: ثابت شده است که 30 درصد از سردردها با تغییرات مهره های گردن همراه است. ماهیچه‌ای که سر و گردن را می‌پوشاند، وقتی حالت‌های بدی اتخاذ می‌کنیم، بافت عصبی را کاهش می‌دهد. بالش دهانه رحم این ناراحتی را برطرف می کند زیرا تضمین می کند که سر و گردن هر دو در یک راستا باقی بمانند.


ایده آل برای سفر: اگر فردی هستید که دائماً در سفر هستید، بهتر است از بالش دهانه رحم استفاده کنید. این به شما کمک می کند هر کجا که هستید بخوابید، زیرا بدون توجه به اینکه کجا بخوابید، گردن شما را آرام نگه می دارد.


ضد حساسیت است: به دلیل اینکه از الیاف طبیعی ساخته شده‌اند، بالشتک‌های دهانه رحم در افرادی که پوست حساس دارند ایجاد حساسیت نمی‌کنند. در واقع، برخی از طرح‌ها شامل موادی هستند که کنه‌ها، باکتری‌ها یا سایر میکروارگانیسم‌هایی را که برای سلامتی فرد مضر هستند دفع می‌کنند.




:: برچسب‌ها: بالش , خرید بالش , بالش طبی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامین
ت : سه شنبه 28 دی 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی