.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر مدت زیادی از خرید بالش می گذرد، احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که کیفیت آن پایین آمده است و باعث می شود وقتی بلند می شویم گردن درد داشته باشید. اگر شب ها خواب راحتی را تجربه نمیکنید وقت آن رسیده است که به دنبال خرید بالش جدید باشید.

به عنوان یک قانون کلی، یک بالش باید هر 18 ماه یکبار تعویض شود. اما اگر بالش از Memory Foam ساخته شده باشد، می تواند تا 3 سال دوام بیاورد. دوام بالش‌های طبیعی بیشتر از بالش‌های مصنوعی است و بالش‌های باکیفیت بیشتر از بالش‌های ارزان‌تر دوام دارند.

اگر از قبل بر روی بالش خود توده هایی احساس می کنید، وقت آن است که نکات زیر را دنبال کنید:

 

1. چه علائمی به من می گوید که باید بالش بخرم؟


درد در ناحیه گردن یا شانه ها هنگام بیدار شدن از خواب: راه حل این است که بالشی را پیدا کنید که متناسب با نحوه خواب شما باشد، که به اندازه کافی از سر شما حمایت کند و فشار را کاهش دهد.
اختلال در خواب: استفاده از بالش نادرست می تواند باعث اختلال در خواب شود. به همین دلیل، بدن شما زمان کمتری برای ترمیم بافت و رشد عضلات دارد. حتی فراتر از خواب است، زیرا خلق و خو، تفکر و اشتهای شما تحت تأثیر قرار می گیرد. علاوه بر این، اختلال خواب می تواند باعث مشکلات سلامتی مانند چاقی، فشار خون بالا، بیماری قلبی و غیره شود.
ظاهر بد: اگر بالش شما مثل قبل سفید نیست، ممکن است باکتری های زیادی را جمع کند که برای پوست خوب نیست. بالش ها هر شب استفاده می شوند و در این مدت عرق تولید می کنیم و تغییر رنگ و لکه ها را بسیار رایج می کنیم.
مشکلات تنفسی: اگر به طور مرتب از گرفتگی یا آبریزش بینی رنج می برید، بالش شما ممکن است پر از کنه های گرد و غبار باشد که می تواند باعث واکنش های آلرژیک شود. سرمایه گذاری روی یک بالش جدید می تواند از بیدار شدن شما با مشکلات تنفسی جلوگیری کند.
خانه تکانی یا خرید یک تخت جدید: بیایید با آن روبرو شویم، بازسازی اتاق معمولاً به معنای شروع کار با پای راست است که می‌تواند منجر به ارتقاء اجزای خواب شود.

 

 



:: برچسب‌ها: خرید بالش , بالش , بالش طبی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامین
ت : سه شنبه 5 بهمن 1400

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی