.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر مدت زیادی از خرید بالش می گذرد، احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که کیفیت آن پایین آمده است و باعث می شود وقتی بلند می شویم گردن درد داشته باشید. اگر شب ها خواب راحتی را تجربه نمیکنید وقت آن رسیده است که به دنبال خرید بالش جدید باشید.

به عنوان یک قانون کلی، یک بالش باید هر 18 ماه یکبار تعویض شود. اما اگر بالش از Memory Foam ساخته شده باشد، می تواند تا 3 سال دوام بیاورد. دوام بالش‌های طبیعی بیشتر از بالش‌های مصنوعی است و بالش‌های باکیفیت بیشتر از بالش‌های ارزان‌تر دوام دارند.

اگر از قبل بر روی بالش خود توده هایی احساس می کنید، وقت آن است که نکات زیر را دنبال کنید:

 

1. چه علائمی به من می گوید که باید بالش بخرم؟


درد در ناحیه گردن یا شانه ها هنگام بیدار شدن از خواب: راه حل این است که بالشی را پیدا کنید که متناسب با نحوه خواب شما باشد، که به اندازه کافی از سر شما حمایت کند و فشار را کاهش دهد.
اختلال در خواب: استفاده از بالش نادرست می تواند باعث اختلال در خواب شود. به همین دلیل، بدن شما زمان کمتری برای ترمیم بافت و رشد عضلات دارد. حتی فراتر از خواب است، زیرا خلق و خو، تفکر و اشتهای شما تحت تأثیر قرار می گیرد. علاوه بر این، اختلال خواب می تواند باعث مشکلات سلامتی مانند چاقی، فشار خون بالا، بیماری قلبی و غیره شود.
ظاهر بد: اگر بالش شما مثل قبل سفید نیست، ممکن است باکتری های زیادی را جمع کند که برای پوست خوب نیست. بالش ها هر شب استفاده می شوند و در این مدت عرق تولید می کنیم و تغییر رنگ و لکه ها را بسیار رایج می کنیم.
مشکلات تنفسی: اگر به طور مرتب از گرفتگی یا آبریزش بینی رنج می برید، بالش شما ممکن است پر از کنه های گرد و غبار باشد که می تواند باعث واکنش های آلرژیک شود. سرمایه گذاری روی یک بالش جدید می تواند از بیدار شدن شما با مشکلات تنفسی جلوگیری کند.
خانه تکانی یا خرید یک تخت جدید: بیایید با آن روبرو شویم، بازسازی اتاق معمولاً به معنای شروع کار با پای راست است که می‌تواند منجر به ارتقاء اجزای خواب شود.

 

 



:: برچسب‌ها: خرید بالش , بالش , بالش طبی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامین
ت : سه شنبه 5 بهمن 1400

اکثر مردم زمان زیادی را صرف تجزیه و تحلیل اینکه کدام نوع تشک مناسب نیازهایشان است، می گذارند. اما حقیقت این است که تعداد کمی با همان دقت فکر می کنند که کدام بالش خوابی آرام را فراهم می کند. خرید بالش جز موارد مهمی است که معمولا به آن بی توجهی می شود.

یک تشک خوب در کنار بستر مناسب، ترکیبی عالی برای به خواب رفتن است. با این حال، اگر بالش طبی در دسترس نباشد، اینها بی تاثیر خواهند بود. این محصول قادر است از ناحیه گردن و سر حمایت کند و از هرگونه درد ناشی از التهاب جلوگیری کند.

در طول شب، بدن حالت هایی به خود می گیرد که می تواند آسیب شدیدی به گردن وارد کند و باعث بیماری های مزمن مانند تورتیکولی و میگرن حاد شود. بالش دهانه رحم این موقعیت های بد را تصحیح می کند و هر روز صبح بیداری دلپذیری را به همراه دارد.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که دچار آسیب های دهانه رحم شده اید، این بالش به کارتان می آید. تنها با استفاده روزانه از این اختراع باشکوه که توسط متخصصان ستون فقرات و فیزیوتراپی ایجاد شده است، خواهید دید که چگونه مشکل شما به طور کامل حل می شود.

چندین مدل موجود است، بنابراین می توانید یکی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی می کنید و سپس برای شما ضروری خواهد بود.

زمان آن فرا رسیده است که تمام مزایای بالش دهانه رحم را امتحان کنید و در اینجا 10 مورد از مهمترین آنها را ارائه می دهیم:

قوام ایده آلی دارد: بالش های معمولی به دلیل نرم بودن، نوید یک خواب راحت را می دهند. این دسته از محصولات به دلیل بافتی که دارند گردن را به درستی نگه نمی دارند. باعث می شود بدن حالت های مضری بگیرد. بالش دهانه رحم شکل پذیر است. استحکام مناسبی برای جلوگیری از ناحیه گردن دارد. خم می شود و بدن را در خود جای می دهد.


دما را تنظیم می کند: بسیاری از مواقع به دلیل داغ شدن بالش نمی توانیم بخوابیم، بنابراین مدام آن را برمی گردانیم و به دنبال قسمت خنک تر می گردیم. با استفاده از بالش طبی این مشکل را نخواهید داشت، زیرا آنها از مواد طبیعی ساخته شده اند که گرما را از فضای داخلی خود خارج می کند و به کاربر استراحتی آرام می دهد.

 



:: برچسب‌ها: بالش , خرید بالش , بالش طبی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامین
ت : سه شنبه 28 دی 1400

نحوه انتخاب بالش برای جلوگیری از گردن درد

بالش های طراحی شده برای گردن درد مدل هایی هستند که با سازگاری با شکل گردن و رفع مشکلات درد گردن مشخص می شوند. در این پست ویژگی‌های انتخاب بهترین‌ها برای جلوگیری از بیماری‌ها و مدل‌هایی که می‌توانید در Dormitienda پیدا کنید را به شما می‌گوییم.

نوع بالشی که استفاده می کنید می تواند یکی از دلایل گردن درد باشد. بنابراین علاوه بر مراجعه به متخصص برای تشخیص هر نوع بیماری، باید بالشی نیز بخرید که به جلوگیری از درد گردن کمک کند.پس اگر شما هم با مشکل گردن درد مواجه هستید و قصد خرید بالش را دارید ، این مطلب برای شماست.

سازمان مصرف کنندگان و کاربران، OCU، اشاره می کند که بالش برای استراحت خوب ضروری است و این امر زمانی حاصل می شود که سر، گردن و ستون فقرات به خوبی در یک راستا قرار گیرند. ما از بالش با یک هدف واضح استفاده می کنیم "برای کمک به وضعیت مناسب ستون فقرات، به طوری که ماهیچه ها شل شوند و استراحت خوب و تنفس خوب تقویت شود". به گزارش پرتال آنلاین فیزیوتراپی، بالش باید ستون فقرات را صاف نگه دارد و انحنای گردن را پر کرده و در نتیجه عضلات آن را شل کند. همچنین نشان می دهد که وقتی دراز می کشیم، ستون فقرات باید در یک راستا با حالت ایستاده قرار گیرد و همچنین با بالش باید احساس راحتی کامل داشته باشیم.



:: برچسب‌ها: خرید بالش , بالش , گردن درد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامین
ت : شنبه 25 دی 1400

بالش و همچنین تشک، قطعات اساسی هستند که به طور مستقیم بر استراحت ما تأثیر می گذارند. به همین دلیل در انتخاب آنها باید به عادات و نیازهای خودمان توجه کنیم. اگر بالش مموری فوم را انتخاب کرده ایم، آیا می دانیم کدام را بخریم؟

بالش مموری فوم چیست؟


بالش ویسکوالاستیک همانطور که از نامش پیداست بالشی است که از مواد مذکور ساخته شده است. فوم بسیار نرمی است اما قابلیت جذب ضربه را دارد. همچنین فشار روی بدن را کاهش می دهد زیرا توزیع عادلانه وزن را انجام می دهد.

این ماده توسط خود ناسا برای فضانوردان ساخته شده است. با توجه به ویژگی هایی که داشت، توانست فشار را در هنگام برخاستن از زمین کاهش دهد. به دلیل راحتی و خواص مفید، امروزه در ساخت تشک و بالش استفاده می شود.

بالش ویسکوالاستیک از زمان ظهور خود به طور کامل دنیای استراحت را متحول کرده است. اگرچه مدل‌های متفاوتی برای وضعیت بدن هر فرد در هنگام خواب وجود دارد، اما محبوب‌ترین بالش ویسکوالاستیک بالش دهانه رحم است. شکل منحنی آن باعث می شود که گردن با ستون فقرات هماهنگ شود، فشار را کاهش داده و باعث استراحت می شود. این مدل برای کسانی که به پهلو یا پشت می خوابند توصیه می شود.

برای افرادی که ترجیح می دهند روی شکم خود بخوابند، بالش ویسکوالاستیک که به بهترین شکل برای آنها مناسب است، بالش با شکل سنتی است. از آنجایی که این وضعیت توصیه نمی شود، باید نرم و صاف باشد تا تراز ستون فقرات را تا حد ممکن بهبود بخشد.

 



:: برچسب‌ها: خرید بالش , بالش , بالش مموری فوم ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامین
ت : جمعه 24 دی 1400

صفحه قبل 1 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی